Türgi 27.jaanuar-3.veebruar // bussisõit Kemerisse & kodulend

Reisi lõppedes saime aru, et oleks võinud rohkem vabu päevi võtta. Samas oli tore, et ekskursioonidest osa võtsime, nägime Türgit rohkem kui muidu omapäi oleks võimalust, kuid siiski mismõttes ma tulen Eesti ja ma olen ikka valge kui luik? 😀

Tol päeval pidi olema Tahtali mägi ja looduspark, aga sellest me loobusime ja nautisime vabat päeva. Mõtlesime, et nüüd magame end välja. Tuhkagi. Olime ikka varakult üleval ja hakkasime vaikselt linna sättima. Tol päeval liftid ei töötanud ja pidime trepist alla minema, teel nägime oma teisi reisikaaslaseid ja ütlesid, et nad lähevad bussiga Kemerisse. Me mõtlesime algul jala minna, aga siis kui tänaval meist üks linnaliin möödus ja karjus, et Kemeri läheb, siis mõtlesime kah, et kasutame parem bussi teenust.

See oli meie reisi viimane päev ja üritasin raha laiaks lüüa, aga ei oska iga tühja-tähja peale ka oma raha magama panna. Kõndisime kuskil pikal tänaval, kahel pool palju väikseid poekesi. Järsku tuleb üks müüja ja küsib Siimult, kas päikeseprille tahad. Siim ütles, et tal on need olemas. Siis hakkas lõhnaõlisi pähe määrima. Ootasime Betiga üsna truult, lõpuks viskas kopa ette. Ta oli reaalselt üle poole tunni aja sees. Lõpuks pakuti 3-4 erinevat asja, mille oleks ma ei teagi kui odavalt kätte saanud ja ka siis Siim keeldus.

Oma shoppamised tehtud, asusime bussijaama tagasi ja hotelli juurde tagasi. Viisime asjad tuppa ära ja avastasime ka, et hotelli läheduses on üks pood niiet tegime sinna ka asja. Lõpuks hotelli. Beti ja Siim tahtsid sauna või ujuma minna, ei teagi, aga mul polnud mingit viitsimist ja hakkasin vaikselt kohvrit pakkima. Otseselt midagi nii väga juurde ma ei ostnud, aga pakkimisel tundus ikka nagu oleks meeletult uusi riideid muretsenud, et kohver ei tahtnud enam kinni minna 😀

Mõtlesin öö läbi üleval olla, et mis ma paariks tunniks ikka magama lähen kui varsti pean ärkama. Ei mäletagi täpselt, kas kell 2 või 3 oli äratus. Kokkadega oli räägitud veel, et tuleme öösel oma “hommikusööki” sööma ja sõit lennujaama poole võis alata. Mingeid komplikatsioone lennujaamas ei esinenud ja lõpuks suundusime lennukile. Oi see oli palju väiksem lennuk ja ma ei saanudki korralikult jalgu sirutada. Tunne oli nagu istuksime sprotid karbis. Kaela magasin ka kangeks, üritades magada Siimu õla peal.

Eelmisel õhtul veel enne magama minekut googeldasime ja istusime Facebookis, et leida üks tüdruk, kes meil reisikaaslane oli. Saime lõpuks päris hästi läbi ja no ei leia kuskilt. Kui me siis omadega Tallinnas olime ja oma kohvreid ootasime, läks Siim juurde, et Kaisa ei saanud õhtul enne unele minna kui Sind on üles leidnud.. Ütle nüüd, mis Su nimi on! 😀

Kohvrid käes, pidime hakkama vaatama, et mismoodi me koju saame. Üks vanem proua juhuslikult kuulis vist me juttu ja pakkus enda pileteid. Et tal jäi täpselt 3 piletit üle ja kas oleme nõus? Noo pff, loomulikult. Üks pilet vast mingi eur maksis ainult ka veel. Niiet tulime Tallinast Tartusse kahekordse bussiga, buss oli suht tühi, niiet saime korralikult laiutada ja terve tee me magasime. Tartusse tuli isa järgi õnneks, ei pidanud vähemalt viimast otsa veel bussiga rappuma.