Türgi 27.jaanuar-3.veebruar // Antalaya: Apelsinid, Aspendos

Esimene hommik toimus kell 9.00 infotund. Sai selgeks räägitud nädala kava, kus käime, mida näha saame. Kui me läksime, siis mõtlesime, et see on puhkus. Puhkus see oli tõesti – näha maailma ja avastada teiste riikide kultuure. Ent äratused olid kohutavalt varajased. Vähemalt minule, unimütsile, küll. Esimene hommik oli meil äratus poole 8 ajal. Poleks üles saanud kui Beti poleks meid ajanud.

Mina kui mitte hommiku sööija tüüp, võiks vabalt hommikul kauem magada. Aga samas kui mõelda sellele, et ma pean lõunani ilma söögita vastu pidama, siis paneb alla vanduma ja end söögisaali loivama. Õhtusöök oli ehmatus, hommikusöök oli kindla peale minek. Et leiaks midagigi. Jogurt ja krõbinad. Isegi krõbinad polnud need head šokolaadi maitselised. Pigem nagu oleks mitu päeva vanad 😀 See eest olid see minu söök järgnevad hommikud, sest millegi muuga ma riskida ei julgenud.

Reisile minnes oli paketis sees kõik hinnad põhimõtteliselt, mõned üksikud juurde maksmised. Reaalsus oli see, et infotunnis pandi paketi hind kirja kui ma ei eksi oli see 135eur, kui Sa soovid kõik kaasa teha.

Poole 1 paiku hakkasime hotellist liikuma. Käisime Eurymedon’i sillal (Aspendos). Roomlased ehitasid üle Eurymedon’i päris mitu silda. Üks on vaadeldav Antalaya-Alanya kiirteel, teine kõrgemal mägedes. Esimene on see, kus käisime. Teine Eurymedon’i Bridge (Selge).

Edasi tuli päeva parim osa. Apelsinid. Meid lasti nö apelsini aeda. Saime ise puuotsast apelsine korjata. 6-7 apeslini 1 eur. Olgu ära mainitud, et saabumis päeva õhtul ostis Beti ühest putkast värsket apelsini 3tk – 5 euriga. Tunne oli nagu õunapuu aias, aga selle vahega, et korjasime apelsine ja sidruneid. Lõpuks oli meil igas kotis tunduvalt rohkem apelsine ja luiskasime, et kokku on 30. Saime kogu kupatuse 5 euriga. Nii et saime sprodikoti täis apelsine. 😀

Kiirtee ääres müüdi maasikaid. Möödudes sellest, peatati buss kinni ja Türgi giid läks välja ning ostis meile maasikaid. Sest meid välja ei lastud, muidu saame trahvi. Tagasi tulles sellegipoolest saime maasikaid osta. 5 eurot.

Õhtul jõudsime üsna valgel ajal tagasi ja otsustasime linnaga tutvust veel tegema minna. Leidsime ühe normaalse toidupoe ja ostsime õhtuks lihtsalt ninni-nänni ning lõpuks sai ma oma limonaadi kätte. 😀