Türgi 27.jaanuar-3.veebruar // Saabumine Antalayasse

Kolmapäeval hommikul oli ärkamine kell 5, et jõuda poole 7 rongi peale. Üsna täpne ajastus oli. Nii kui ooteplatvormile jõudsime, tuli ka rong. Tee Tallinnasse üritasin magada, aga sees keeras ja üldse oli päris kehva enesetunne.

Ülemiste rongipeatusest läksime jala Lennujaama. Algul tundus see päris hea mõttena, aga kui me seal rühkisime, sai küll kirutud, et miks taksot ei võtnud. Vähemalt oli lõbus. Siim sai külje maha pandud korraks ja Betigi kiljatas selja taga.

Läksime esmalt check in’i tegema ja saime kohvrid ära anda. Tiksusime vaikselt väravate poole kui ühel hetkel viskasin pilgu Facebooki ning kohe avalehel oli postitus, et üks sõbranna juhuslikult ka tripib Antalayasse. Hetk enne lennukile minemist trehvasime kokku isegi.

Lennukis.

Õnneks trehvasime kolmekesi kokku istuma. Lasin Beti akna alla istuma, kuna olen ränk kõrguse kartja, siis lootsin, et suudan sellega oma hirmu leevendada. Osaliselt ilmselt suutsingi! Kõige suurem hirm lennukiga lendamise juures oligi vist minu puhul see, et kõik rääkisid kõrvade lukku minemisest, mille tõttu tekkis paanika, et mismoodi ma need lukust lahti peaks saama 😀 või et äkki ei saagi. Lõpuks oli see kõige väiksem mure. Põhiline hirm on ikkagi see, et kas ma jõuan elusalt kohale ja nädal hiljem ka koju tagasi.

3 tundi ja 15 min oli lennu pikkus. Hakkasime umbes 15min varem minema ja Antalayasse jõudsime tund ja 15 minutit varem. Lennujaamas oli korralik kontroll. Onuke putkas vaatas vähemalt 10 korda mind ja passipilti, et veenduda, et see olen ikka mina. 😀 Kohvreid ootasime ka terve igaviku. Peast käis juba mõte läbi, et äkki mu kohver läks kaduma. Õnneks siiski mitte. Kohvrid käes, suundusime välja. Kus üks giidist suunas meid edasi väravate poole. Seal pandi meid kirja ja suunati vastava bussi juurde. Terveks nädalaks oli meie bussi numbriks 31! – Kõige parem bussirahvas, selles veendusid ka teised 2 bussirahvast.

Lennujaamast võeti siht hotelli – Vera Hotel Mare Resort. Olime üsna rahul toaga. Ikkagi rõdu, terrass ja vaade merele. Ainuke viga, mis häiris oli see, et toas ei olnud wifit. Pidime fuajees oma interneti asjad ära toimetama kui oli midagi. 😀

Hotellis pikalt ei peatunudki. Vahetasime talveriided varase kevade riiete vastu ja läksime linna avastama. Türgi on ikka Türgi. Eks nendele kauplejatele jõuab kiirelt kõrva kuuldus, et linnas olla nähtud turiste. Mõnest putkast mööda läksid, nii nad sind sisse kutsuma hakkasid.

Kõndisime päikese loojumise ajal veel randa, et saaks päikeseloojangust teha mõned pildid. Vastu kõndisid 2 inimkuju. Siim: “Kõnnivad nagu eestlased. Kui neil mütse peas ei ole, siis on eestlased.” Olid eestlased. Kui eestlased on selline vaikne rahvas, et väga võõrale midagi niisama ütlema ei torma. Kohakuti nendega saime, siis muidugi tuli ära mainida, et “Oi tere eestlased!” 😀

Õhtuti 18:30 hakkas hotellis õhtusöök. Esimene õhtu olin väga kärme igast veidraid ja samas iseenesest isuäratavaid asju taldrikule noppima. Lauda jõudes oli imestus suur kui enamus toidust üldse ei maitsenudki. Kui ennist oli kõht hirmus tühi, siis hetkega oli söögiisu läinud. Hotelli puuduste alla.. Või üleüldse Türgi puuduse alla tuleb lisada VESI. Kraanivesi on joogi kõlbmatu. Elasid justkui kiviajas, et tuli endale vett muretseda, et ära elada. Üsna kiirelt tekkis isu gaasiliste jookide järele, mida kuidagi moodi kuskilt leida polnud. Viimane fanta joomine oli lennukis..

Seda ka veel, et õhtusöökide ajal on kõik joogid tasulised. Ehk et esimesel õhtusöögil oli laua peal vesi, mille muidugi kohe lahti tegime. Sellepeale tuldi kohe seda kirja panema, niiet me toanumber sai ühe vee arve. o,5L pudel vett oli 2eur, näiteks. Samas kui hommikusöögil olid kõik joogid tasuta. Ajapikku saigi selgeks, et õhtusöögil sai kõhud täis söödud ja hotelli tuppa läksime janu kustutama.